למה חינוך פיננסי

 

למה חינוך פיננסי?
מי מלמד את ילדיכם שיעורים על כסף? חינוך פיננסי מקנים בבית.
מה מלמדים אותנו ההורים? לעבוד קשה בשביל להרויח כסף, לחסוך, לקחת הלוואות ומשכנתא לרכישת בית, רכב, טיולים בחו"ל ולפרוש לפנסיה אחרי 40 שנה במשכורת עלובה - לזה קוראים "מרוץ העכברים".
 
יותר מדי אנשים עובדים קשה מדי בשביל כסף ולאט לאט הורגים את עצמם תוך כדי זה. מה הטעם לעבוד קשה ולהקריב את איכות החיים של משפחתכם ושלכם? זו לא אינטליגנציה פיננסית.
 
אנשים רבים שעשו הרבה כסף אבל הכסף שלהם לא גרם להם להיות מאושרים , גם זו לא הייתה אינטליגנציה פיננסית. "מה הטעם לעבוד בשביל הכסף ולא להיות מאושר"?  "אם אתם חייבים לעבוד בשביל כסף, תמצאו דרך לעבוד ולהיות מאושר. זו אינטליגנציה פיננסית".
 
האינטליגנציה הפיננסית שלכם גדלה אם ככל שאתם מזדקנים, הכסף קונה לכם יותר חופש, אושר, בריאות ואפשרויות בחירה בחיים". אנשים רבים עשו יותר כסף כשהתבגרו, אבל הכסף שלהם קנה להם רק פחות חופש.
 
פחות חופש בגלל שהיו להם יותר תשלומים לשלם. ותשלומים גדולים יותר פירושם שהאדם צריך לעבוד קשה יתר כדי לשלם אותם. בעיני אבא העשיר זו לא היתה אינטליגנציה פיננסית. 

הספר "אבא עשיר, אבא עני" הוא סיפור אמיתי המבוסס על שני האבות של רוברט קיוסאקי, מחבר הספר - אחד עשיר ואחד עני. אחד היה הפקיד הממשלתי בעל המשכורת הגבוהה והשני איש עסקים ומשקיע עשיר מאוד. אבא אחד היה האבא האמיתי שלו והאב השני היה אביו של החבר הכי טוב שלו. שני הגברים היו חזקים, נמרצים ומצליחים. שניהם היו אנשי עבודה כנים וישרים, אבל כשמדובר בכסף, היו להם דעות שונות מאוד. אנשים רבים, אחרי שקראו את הספר, חושבים שאבא עשיר אבא עני הוא ספר על כסף. האמת היא שלא. למעשה, זה ספר על חינוך.
 
האבא העני האמין בכנות שמה שלמדת בבית הספר היה הנדבך החשוב ביותר לחיים של הצלחה. הוא האמין שחינוך אקדמי טוב הוא כל מה שנדרש כדי להבטיח ביטחון תעסוקתי וחיים של הצלחה. מאידך גיסא, האב העשיר, שנשר מבית הספר כדי לנהל את העסק המשפחתי כאשר אביו נפטר, האמין שמה שלמדת מחוץ לבית הספר היה לא פחות חשוב. הוא הסכים שמה שלומדים בבית הספר הוא חשוב, אבל לא שזה יבטיח חיים של הצלחה פיננסית. מסיבה זו, הוא התעניין מאוד בחינוך של ילדיו ביחס לכסף. הוא הקדיש ימים ואפילו שנים כדי ללמד אותנו מה שחשב שהיה חשוב שנלמד, נושא שלא נלמד בבית ספר אבל חיוני לכולנו ללמוד במיוחד כיום.
 
כיום אנחנו חיים בעידן המידע, ובמקרים רבים שני ההורים עובדים רק כדי להתקיים. ילדיהם פעמים רבות חוזרים לבית ריק, מפעילים את הטלוויזיה, משחקים במשחקי וידיאו, מבלים זמן רב בקניון או מבלים שעות ארוכות בטלפון או מול האינטרנט.
 
במקום שהורים יהיו המורים, הילדים של היום חשופים, פשוטו כמשמעו, למיליוני מורים, אם באופן אישי ואם באופן אלקטרוני. זו הסיבה העיקרית לכך שלהורים יש פחות שליטה על ילדיהם היום.
 
כולנו זקוקים לחינוך פיננסי . מה שאנחנו לא יודעים על כסף יכול לפגוע בנו!
אין לנו מושג איך לנהל תזרים מזומנים, שהינו אחד מכישורי החיים החיוניים ביותר במיוחד בתקופה של חוסר ודאות ומשברים כלכליים גלובליים.

span>הספרים והמשחקים הפיננסים - ®CASHFLOW לילדים ומבוגרים, נוצרו כדי להעניק להורים ומורים כלים באמצעותם יוכלו ללמד את ילדיהם כישורי חיים פיננסיים בעלי ערך תוך כדי הנאה ובילוי יותר זמן עם ילדיהם.
 
הרעיונות המוצגים בספרים ובמשחקים האלה, מבוססים על עקרונות למידה אמיתיים שנוסו בהצלחה והוכחו כגורמים להאצה והגברת פיתוח אינטליגנציה פיננסית של ילדים ומבוגרים כהכנה לחיים כלכליים עצמאיים.
 
פיתוח אינטליגנציה פיננסית – שינוי דפוסי חשיבה לפתרון בעיות כספיות וליצירת הכנסה פסיבית בדרך לעצמאות כלכלית.
 
הגיע הזמן שלכם ליצור הכנסה פסיבית - שהכסף יעבוד קשה בשבילכם !

גם אם אתם שכירים, עצמאים או בעלי עסקים, אתם יכולים ללמוד להשקיע וליצור הכנסה פסיבית שהכסף יעבוד קשה בשבילכם!!!
 
buy

לפרטים נוספים צרו קשר:

טלפון: 050-8789615

האם ידעתם ?

שצריכים לשחק את המשחק לפחות 10 פעמים בכדי להפנים את התוכן
send